
Хэрвээ та Алтекс бирж дээрх бүртгэлтэй хаягаа устгахыг хүсвэл contact@altex.mn-д хандан устгана уу.
Таны хаягийг устгахаас өмнө аюулгүй байдлын үүднээс таныг таньж баталгаажуулах үйлдэл хийгдэнэ.

Хэрвээ та Алтекс бирж дээрх бүртгэлтэй хувийн мэдээллээ өөрчлөхийг хүсвэл contact@altex.mn-д хандан шинэчилнэ үү.
Таны мэдээллийг өөрчлөхөөс өмнө аюулгүй байдлын үүднээс таныг таньж баталгаажуулах үйлдэл хийгдэнэ.

Доорх мэдээллүүдийг хавсарган contact@altex.mn -д имэйл илгээнэ үү.
Баталгаажсан хувь хүний хаяг:
1. Имэйл хаяг солиулах товч хүсэлт, шалтгаан болон тайлбар оруулах
2. Тухайн өдрийн он сарын хамт "имэйл хаягаа солиулах хүсэлт" цаасан дээр бичин селфи зургийн хамт илгээх
3. Хуучин болон шинэ имэйл хаягийг имэйлдээ бичих
Баталгаажсан байгууллагын хаяг:
1. Имэйл хаяг солиулах товч хүсэлт, шалтгаан болон тайлбар оруулах
2. Байгууллагын гэрчилгээ дээрх эрх бүхий этгээдийн хүсэлтийн хамт авхуулсан селфи зураг хавсаргах (Хүсэлтэн дээр Овог нэр, албан тушаал, он сар өдөр, компанийн нэр бичих)
3. Хуучин болон шинэ имэйл хаягийг бичих

Та дараах алхмуудын дагуу нууц үгээ солино уу:
1. Нэвтэрч орох хуудасны "Нууц үгээ мартсан" цэсэн дээр дарж эсвэл дараах линкэн дээр дарж орно уу https://trade.altex.mn/register/forgotPassword directly
2. Бүртгэлтэй имэйл хаягаа оруулна.
3. "Нууц үгээ шинэчлэх" товч дээр дарна.
4. Таны бүртгэлтэй имэйл хаяг дээр Нууц үг шинэчлэх тухай имэйл ирнэ. Имэйлийн "Нууц үг шинэчлэх" хэсэг дээр дарж орно
5. Шинэ нууц үгээ хийх хэсэг дээр та нууц үгээ шинэээр хийж өөрийгөө робот биш гэдгийг батлаад "Нууц үг оруулах" товч дээр дарж нууц үгээ шинэчилнэ
Хэрвээ танд имэйл ирэхгүй байвал та имэйлийнхээ Spam болон Junk хэсэгт шалгана уу.

1. Та Аltex биржийн хаягт нэвтэрнэ үү. https://trade.altex.mn/
2. Багц хуудасны "Баталгаажуулах" цэсэн дээр дарна.
3. Хувь хүн, байгууллага гэснээс өөрт тохирохыг сонгоно.
4. Бөглөх хуудсыг бөглөн, хавсаргах бичиг баримтуудыг оруулна уу.

Харилцагч бүртгүүлэх болон биржийн үйлчилгээ авахдаа Алтекс биржийн Үйлчилгээний нөхцөл болон Монгол улсын Мөнгө угаах, терроризмыг санхүүжүүлэхтэй тэмцэх тухай хууль (МУТСТтХ) журмуудыг дагаж мөрдөнө. Нэмэлт мэдээлэл авахыг хүсвэл "Үйлчилгээний нөхцөл" дээр дарж танилцана уу.
Хэрвээ та МУТСТтХ -ийн зүйл заалтад нийцэхгүй бичиг баримт, мэдээлэл оруулсан (үйл ажиллагаа явуулах) тохиолдолд Алтекс биржээс үйлчилгээ авах боломжгүй.
Танд асууж тодруулах зүйл байвал contact@altex.mn хаягаар хандана уу.

Байгууллагын хүсэлт шаардлагатай бүх материалыг хавсаргаснаас хойш ажлын 5 хоногт бүрэн шалгагдаж дуусна.
Таны бүртгэлийг баталгаажуулах явцад манай бүртгэл мэдээллийн ажилтан таньтай хамтарч ажиллах болно.

Та шинээр хувь хүний хаяг нээж байгаа бол, шаардлагатай мэдээллийг бүрэн оруулснаас хойш ажлын 1 өдөрт баталгаажна.
Таны бүртгэлийг баталгаажуулах явцад манай бүртгэл мэдээллийн ажилтан таньтай хамтарч ажиллах болно.

Алтекс бирж дээр компанийн хаяг нээхэд харьяалалтай улсаас шалтгаалж өөр өөр бичиг баримтууд шаардана. Компанийн хаяг нээхэд бүрдүүлэх бичиг баримтууд:
Байгууллагын гэрчилгээ
Байгууллагын дүрэм, журам
Хаягийн баталгаа
Хувьцаа эзэмшигчид, захирлууд, удирдах албан тушаалтны нэрсийн жагсаалт
Албан тоот
Байгууллагын эрх бүхий этгээд, захирлууд, 25 хувиас дээш хувьцаа эзэмшигчдийн пасспортын хуулбар, оршин суугаа хаягийн тодорхойлолт
Санамж: Дээр дурдсан бичиг баримтууд нь заавал шаардагдах бичиг баримтууд бөгөөд нэмэлт материал шаардлагатай болвол таньтай холбогдож тодруулна.
Бүх бичиг баримтууд JPG, PNG, PDF файл байх шаардлагатай.
Байгууллагын захирлын хаяг нээхэд хувь хүний хаяг нээхэд шаардах бичиг баримтуудыг бүрдүүлнэ.

Алтекс бирж дээр хувь хүний бүртгэл нээхэд доорх бичиг баримтууд шаардлагатай:
1. Таны хүчинтэй пасспорт (хугацаа дуусаагүй байх)
2. Пасспортын хамт авахуулсан селфи зураг
3. Хаягийн баталгаа
Дараах бичиг баримтуудаас та нэмэлтээр нэгийг хавсаргаж явуулна.
Банкны дансны хуулга
Оршин суугаа газрын хэрэглээний болон үйлчилгээний төлбөр төлсөн баримт
Татварын тайлан
Санамж: Бичиг баримтууд тод, харагдахуйц байхыг анхаарна уу. Таны хаягийн баталгаа Монгол болон Англи хэл дээр биш бол та албан ёсны газар англи хэл дээр орчуулан баталгаа гаргуулна уу.

Алтекс бирж дээр бүртгүүлэх:
1. www.altex.mn вебсайтаар орон баруун дээд буланд "Бүртгүүлэх" цэсэн дээр дарна. Altex бүтээгдэхүүн цэсийг сонгож, бүтээгдэхүүн эсвэл оршин суугаа улсыг сонгоно.
2. Өөрийн имэйл хаягийг оруулна. Та бүртгүүлсэн имэйл хаягаар Алтекс бирж рүү нэвтэрнэ. Өөрийн иргэншлээ оруулан Би робот биш текстийн урд байрлах хэсгийг зөвлөж, үйлчилгээний нөхцөлтэй уншиж танилцана уу.
3. Бүртгэл баталгаажуулсаны дараа танд Алтекс биржээс имэйл очих бөгөөд "Бүртгэл дуусгах" хэсэг дээр дарж Алтекс бирж рүү орон өөрийн нууц үгийг. Ингээд таны хаяг үүсэх бөгөөд та өөрийн хаягийн аюулгүй байдлыг хангаж 2FA хамгаалалтыг идэвхжүүлнэ үү.
Та арилжаа хийж эхлэхээс өмнө Тохиргоо цэс руу орж өөрийн хаягийг баталгаажуулах шаардлагатай. Баталгаажуулах процесс хийснээр танд Алтекс биржээс имэйл очино. Дээрх баталгаажуулалт хийгдсэний дараа Таны Altex хуудас дээр баталгаажуулах товч гарч ирнэ.

Хэрвээ Алтекс биржээс ямар нэгэн имэйл хүлээж аваагүй тохиолдолд дараах алхмуудыг хийнэ үү:
1. Өөрийн имэйлийн Spam/Junk хэсгийг шалгана уу.
2. Таны ашиглаж буй имэйл үндсэн сервер нь манай имэйлийг блоклосон тохиолдолд таньд имэйл очихгүй.
contact@altex.mn хаягаар хандаж лавлах боломжтой

Та өөрийн виртуал хөрөнгөний аюулгүй байдлыг хангах үүднээс бид таньд 2FA хамгаалалтыг идэвхжүүлэхийг зөвлөж байна
2FA хамгаалалтыг идэвхжүүлэхдээ Алтекс биржид бүртгүүлсэн имэйл хаяг, нууц үгээ ашиглан нэвтэрч орно.
OTP (One-Time Password)
Google Authenticator ашиглахдаа дараах алхмуудыг хийнэ:
1. Тохиргоо цэсээр орон Хамгаалалт хэсгээс "шинээр нэмэх" цэсэн дээр дарж орно.
2. Та Play Store эсвэл App Store-оос Google Authenticator аппликэйшныг утсан дээрээ татаж суулгана.
3. Google Authenticator аппликэйшнээ нээж орон "+" гэсэн хэсэг дээр дарна.
4. Алтекс бирж дээр гарч ирсэн QR Кодыг Google Authenticator утасны аппликэйшнээрээ уншуулна. Уншуулсны дараа Google Authenticator дээр гарч ирсэн кодыг Нууц үг гэсэн хэсэгт хийнэ.
5. Эдгээр үйлдлүүдийг хийсний дараа та "Баталгаажуулах" цэсэн дээр дарж 2FA хамгаалалтыг идэвхжүүлнэ.
Та 2FA хамгаалалтыг амжилттай идэвхжүүлсэн тохиолдолд Алтекс биржийн Хамгаалалт хуудасны OTP хэсэгт "Time-based One-time Password" хэсгийг харна. Мөн таньд Алтексаас 2FA идэвхжүүлсэн тухай имэйл очино.
2FA хамгаалалтыг идэвхгүй болгохын тулд та дараах алхамуудыг зааврын дагуу хийнэ үү:
1. Та өөрийн Алтекс биржийн хаягт нэвтэрч орно уу.
2. Тохиргоо цэснээс Хамгаалалт хэсгийг сонгоно.
3. "Time-based One-time Password" хэсгийн дээр маузны удирдлагын функцыг аваачихад 3-н цэг гарч ирэх бөгөөд тухайн цэг дээр дарж "Устгах" товчин дээр дарна.
4. "Устгах" үйлдлийг баталгаажуулна.
5. Нэг удаагийн нууц үгийг оруулах баталгажуулснаар таны 2FA хамгаалалт бүрэн устах болно.
YubiKeys
1. "Тохиргоо" цэсээр орон "Хамгаалалт" хэсэгт дарна.
2. YubiKeys хэсгийн доод талын "Шинээр нэмэх" хэсэгт дарна.
3. Компьютертаа "YubiKey"-г USB рүү хийн, "YubiKey" дээрээ дарна. Автоматаар нууц үг нь татагдан таны 2FA баталгаажна.
Та 2FA хамгаалалтыг амжилттай идэвхжүүлсэн тохиолдолд Алтекс биржийн Хамгаалалт хуудасны YubiKey хэсэгт "YubiKey Id1" хэсгийг харна. Мөн танд Алтексаас 2FA идэвхжүүлсэн тухай имэйл очино.
2FA хамгаалалтыг хэрхэн шинэчлэх вэ?
contact@altex.mn имэйл хаягт та дараах мэдээллүүдийг илгээнэ:
Баталгаажсан хувь хүний хаяг, Баталгаажаагүй байгууллагын болон хувь хүний хаягаас:
1. 2FA хамгаалалтыг идэвхгүй болгох тухай товч тайлбар/шалтгаан бичсэн хүсэлт
2. Бүртгэлтэй имэйл хаяг
3. Цаасан дээр 2FA идэвхгүй болгох хүсэлт, өнөөдрийн он сарыг бичин, тухайн цаастай цуг селфи хийж явуулах
Баталгаажсан байгууллагын хаяг:
1. 2FA хамгаалалтыг идэвхгүй болгох тухай товч тайлбар/шалтгаан бичсэн хүсэлт
2. Бүртгэлтэй имэйл хаяг
3. Байгууллагын бүртгэл дээр байдаг үндсэн нэг харилцагчийн хүсэлт, хүсэлттэй хамт авахуулсан селфи зураг хавсаргах(Хүсэлтэн дээр Овог нэр, албан тушаал, компанийн нэр, он сар өдөр 2FA идэвхгүй болгох тухай бичих)

If you would like to delete your ALTEX account, please contact contact@altex.mn
Prior to deleting your account, we will need to verify your identity for security purposes.

If you would like to change your personal details in your ALTEX account, please contact contact@altex.mn
Prior to changing your personal information, we will need to verify your identity for security purposes.

Please email contact@altex.mn with the below information
For verified personal accounts:
1. Provide a brief explanation / reason for the email change.
2. Self portrait of the applicant holding a paper note stating "Request to change email address - ALTEX" with today's date.
3. Provide the old and new email address
For verified company accounts:
1. Provide a brief explanation / reason for the email change.
2. Please have one authorised person on the Attestation Letter to provide a self-portrait, holding a paper stating "I, (Authorised Person's Full Name), authorised person of (Full Company Name) confirm to change registered email address. - ALTEX (Date)"
3. Provide the old and new email address

In order to reset your password, please follow the below steps:
1. At the log-in page, click on 'Forgot Password?' OR Visit https://trade.altex.mn/register/forgotPassword directly
2. Submit the email address associated to your account.
3. Click 'Reset my password'
4. An email with subject 'ALTEX Password Reset' will be sent. Click on 'Reset Your Password' to be redirected back to the platform.
5. Add in your new secure password in the fields provided, confirm you are not a robot and click 'Set My Password'.
In case, if you cannot find our email link in your inbox, please do not forget to check Spam folder as well.

1. Login at https://trade.altex.mn/
2. On the 'Portfolio' page, click on 'Verify'
3. Select 'Personal' or 'Company' account
4. Complete the application form and upload the required supporting documents

Registered accounts from jurisdictions we can support are required to comply with the Terms of Use and Anti-Money Laundering (AML) policy. Please review our "Terms of Use" page for more information.
Owing to our AML policy, some users might not be applicable to certain services on ALTEX.
For further questions, please contact contact@altex.mn

For company account verifications, the process may take up to 5 business days. This process commences after all required documents have been submitted.
Our client on-boarding team will work closely with you throughout the process.

For opening a personal account with ALTEX, the process will take approximately 1 business day to complete. This process commences after all required documents have been submitted.
Our client on-boarding team will work closely with you throughout the process.

What are the required documents for opening a company account?
To create a company account with ALTEX, the documents required may vary from country to country, but the below are the essential documents needed for all corporate applicants:
Certificate of Incorporation
Memorandum & Articles of Association
Organisational Chart · Operational Address Proof / Confirmation
Certificate of Incumbency (including List of Shareholders, Directors & Status of Good Standing)
Attestation Letter
Passport Copies & Residential Address Proof / Confirmation of all Director(s), Authorised Person(s) & Ultimate Beneficial Owners holding 25% or more of shares or voting rights directly and indirectly
NOTE: Items listed above are for general reference, additional documents may be required subject to KYC needs.
ALL submitted documents should be in JPG, PNG or PDF format.
Document requirements for each of the company’s directors are the same for an individual account registration.

For opening a personal account with ALTEX, you will need the following documents:
1. Your valid (unexpired) passport
2. A selfie holding onto your passport
3. Proof of your residential address (issued within 3 months of current date)
Please note for we only accept one of the following documents:
Bank Statement
Utility Bill for utilities consumed at your residential address
Tax Return, Property Tax Bill (P.O. box is NOT accepted as valid proof of address document)
NOTES: Documents should be in full page, clear and visible in its entirety. Please provide an English Translation of your Proof of Address if it is not in Mongolian language or English.

To register for an ALTEX account:
1: Visit altex.mn and click 'Register' on the top right corner. A drop down showing the ALTEX products will be available to select. Select the product or region of choice. Note you may still access multiple products with the same account.
2: Input your email address, which will be your login username, and select your country of residence. Please ensure that you have ticked the “I am not a robot” field and have read and accepted the terms of use.
3: An email will be sent to you with subject 'ALTEX Registration Request' to validate your email address. Click on 'Complete Your Registration' to redirect back to the platform and allow you to create a password. Once the account has been validated, review the Two-Factor Authentication prompt and enable to secure your account.
In order to start trading on our platform, please make sure you go through the verification process under Setting > Verification. Emails will be sent out following your verification process. Alternatively, the 'Get Verified' option is available on the Portfolio Page.

If you are not receiving any emails from ALTEX, there are a few things that you can do:
1. Check your spam/ junk folder as some email service providers might redirect our emails to your spam/ junk folder.
2. Email service providers may block incoming emails from a certain domain.
3. Contact our customer support by sending an email to contact@altex.mn

In order to protect your wallet more securely, we highly suggest to add Two-Factor Authentication as a second layer of security for your account.
To set up your 2FA, kindly login to your ALTEX account with your registered email address and password.
OTP (One-Time Password)
Using Google Authenticator as example, please see the below:
1. Select the 'Settings' tab, and then click 'Security' and 'ADD NEW'.
2. Download the Google Authenticator app (or other OTP compatible app) from the Play Store (Android) or from the iTunes App Store (iOS) and install on your mobile device.
3. Open the Google Authenticator app and, click the '+' sign at the top right section of the application.
4. Select 'Scan a Barcode' and, scan the unique QR code displayed on the ALTEX website or, copy the Secret Key to the Google Authenticator app.
5. Activate Two Factor authentication by submitting the verification code displayed on your mobile device into the OTP field on the ALTEX website and press ‘Confirm’.
If successful, you will see a ‘Time-based One-time Password 1’ listed under OTP (ONE-TIME PASSWORD) and you will receive an email regarding your 2FA activation.
To disable 2-Factor Authentication on your ALTEX account, please follow the instructions below:
1. Login to the ALTEX website with your registered email address, password and OTP.
2. Select the 'Setting' tab, and then click 'Security'
3. Click on the three dots to the right of your 'Time-based One-time Password', and click 'DELETE'
4. Confirm 'DELETE' on pop-up box
5. Enter your OTP again and click 'Confirm'. 2FA will be disabled.
YubiKeys
1. Select the 'Settings' tab and then click 'Security'
2. Click 'ADD NEW' under 'YubiKeys'
3. On a computer, insert your 'YubiKey' into a USB-port and touch the 'YubiKey' touchpad. This will automatically fill in and confirm your 2 Factor Authentication.
If successful, you will see your 'YubiKey Id1' listed under 'YubiKeys' and you will receive an email regarding your 2FA activation.
How can I reset my 2FA?
Please email contact@altex.mn with the below information.
For verified/ unverified personal accounts and unverified company accounts:
1. Provide a brief explanation / reason to disable 2FA.
2. Email of account
3. Self portrait of client holding a paper note stating "Request to disable 2FA - ALTEX" with today's date.
For verified company accounts:
1. Provide a brief explanation / reason to disable 2FA.
2. Email of account
3. Please have one authorised person on the Attestation Letter to provide a self-portrait, holding a paper note stating "I, (Authorised Person's Full Name), authorised person of (Full Company Name) confirm to disable 2FA. - ALTEX (Date)"

Шилжүүлгийн шимтгэл Орлого/ Зарлага хийх валютаас хамааран өөр өөр байна. Мөн шилжүүлгийн дээд доод хэмжээ хүсэлтийн хэмжээнээс хамаарна. Шимтгэл болон Зарлагын дээд доод хэмжээний талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл Шимтгэл хуудсаас авна уу.
Санамж: Электрон шилжүүлэг хийхэд банк эсвэл гуравдагч талын зуучлагч этгээд танаас нэмэлт шимтгэл авч болзошгүй. Эдгээр шимтгэл нь таны банк эсвэл гуравдагч талын зуучлагч эдгээдийн журмын дагуу хийгдэх бөгөөд манай биржийн шимтгэлийн хуваарьтай ямар ч холбоогүй болно.

Бид гуравдагч этгээдийн гүйлгээг хүлээн авахгүй. Гуравдагч этгээдээс ирсэн бүх мөнгийг буцаах болно.
Хамтран эзэмшигчтэй данснаас гүйлгээ хийх тохиолдолд тухайн дансны бүх эзэмшигчид Know-Your-Customer (KYC)/ Know-Your-Business (KYB) баталгаажуулалтыг хийсний үндсэн дээр дансаараа Орлого/ Зарлага хийх боломжтой болно.

Орлого: Таны Орлогын шилжүүлэг Altex дансанд тань амжилттай ороход 5 минут шаардагдана. Гэхдээ энэ нь банкны журмаас шалтгаалан өөр өөр байж болно.
Зарлага: Таны Зарлагын шилжүүлэг банкны дансанд тань ороход 5 минут шаардагдана. Гэхдээ энэ нь банкны журмаас шалтгаалан өөр өөр байж болно.

Зарлагын хүсэлт гаргахын тулд харилцагчид банкны мэдээллээ платформд оруулсан байх шаардлагатай. Та ямар нэгэн алдаа, саатал гаргахаас сэргийлэн банкны мэдээллээ зөв оруулна уу.
Банкны мэдээллээ оруулахдаа дараах алхмуудыг дагаж мөрдөнө үү:
1. “Хэтэвч” цэсийг сонгох
2. “Зарлага” товчлуур дээр дарах
3. Зарлага хийх фиат валютаа сонгох
4. “Банкны шилжүүлэг” товчлуур дээр дарах
5. “Банк Нэмэх” дээр даран тохирох банкаа сонгох
6. Шаардлагатай банкны мэдээллийг харгалзах хэсгүүдэд оруулах**
7. “Оруулах” товчлуурыг дарах
8. Амжилттай болсон тохиолдолд “Банк Шилжүүлэг” дээр дарсны дараа таны нэмсэн банкны данснуудын жагсаалт гарч ирнэ.
**Таны дансны нэр KYC/KYB маягтыг бөглөсөнтэй адилхан нэртэй байх ёстойг анхаарна уу. Өөрийн нэр, Овог гэсэн дараалалтай байна. АНХААРАХ: Бид гуравдагч этгээдийн данс руу фиат Зарлага хийхгүй болно.

Та өөрийн банкны дансаа Altex данстайгаа нэгэнт холбосон бол Зарлагын хүсэлт гаргахад хялбар болно.
Та дараах алхмуудыг дагаж мөрдөнө үү:
1. “Хэтэвч” цэсийг сонгох
2. “Зарлага” товчлуур дээр дарах
3. Зарлага хийх фиат валютаа сонгох
4. “Банкны шилжүүлэг” товчлуур дээр дарах
5. Мөнгө шилжүүлэх банкны дансаа сонгох
6. Зарлага хийх дүнг оруулах
7. “Зарлага хийх” товчлуур дээр дарах
8. “Зарлага хийх” товчлуур дээр дарсны дараа, Зарлага хийсэн мэдэгдэл имэйл таны имейл хаягт ирэх болно.
АНХААРАХ: Зарлагын хэмжээ болон шимтгэлийн талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл Шимтгэл хуудас руу хандана уу.

Бид зөвхөн Банкны Электрон Шилжүүлгээр Орлого хүлээн авна.
Орлого хийхээс өмнө таны данс баталгаажсан эсэхийг нягтална уу.
Altex банкны талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл Facebook чат эсвэл contact@altex.mn хаягаар холбогдоно уу.
АНХААРАХ: Орлогын хэмжээ болон шимтгэлийн талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл Шимтгэл хуудас руу хандана уу.

There are payment fees which vary depending on the currency that you wish to make a Payment in or a Payment Out. A minimum and maximum limit will also apply for every payment request. To know more about our fees and the minimum and maximum payment out, please visit our Fees Page.
NOTE: In some cases your bank or other third party intermediary may charge you additional fees upon wire-in or wire-out operations. These fees are at the discretion of your bank or the third-party intermediary and are in no way associated with this fee schedule.

We do not accept third party transfers. All funds received from third parties will be returned.
For transfers from/to a joint bank account, it is required for all relevant account holders to go through the same Know-Your-Customer (KYC)/ Know-Your-Business (KYB) verification process before being able to make a payment in/out via the account.

Payment In: Payment In requests will take around 5 minutes before it reflects in your ALTEX account. This may however subject to bank procedures.
Payment Out: Payment Out requests will take around 5 minutes before the amount be reflected in your bank account. However, this may also subject to bank procedures.

For fiat Payment Out request, we require our users to add their bank details on the platform. Please make sure to add the correct bank details to avoid any delays.
To add bank account details, please follow the below steps:
1. Select the ‘Funds’ tab
2. Click the ‘Payment Out’ icon
3. Choose the fiat currency you wish to make Payment Out.
4. Click the ‘Bank Transfer’ icon
5. Click ‘Add Bank’, and pick the preferred banking method
6. Enter the details required by the platform by typing it in their respective fields**
7. Click the ‘Submit’ button
8. If successful, you will see your list of added bank accounts displayed after you click the ‘Bank Transfer’ icon.
**Your account name should be the same name as the registered name in your KYC/KYB form. The sequence follows the format, Given Name, then Last Name. IMPORTANT: We do not allow fiat Payment Out instructions to a third-party account.

Once you have added your bank account to the Altex account, making fiat Payment Out request is a straightforward process.
Please follow the steps below:
1. Select the ‘Funds’ tab
2. Click the ‘Payment Out’ icon
3. Choose the fiat currency you wish to make Payment Out
4. Click the ‘Bank Transfer’ icon
5. Select the bank account you wish to transfer your money to
6. Enter the amount you wish to make a Payment Out of
7. Click the ‘Payment Out’ button
8. After you click the 'Payment Out' button, a Payment Out notification will be sent to your email.
NOTE: To learn more about Payment Out limit and fees, please refer to our Fees page.

We currently support Payment In through Bank Wire only.
Please make sure that your account has been verified before making any Payment In.
To obtain Altex bank details, please reach out directly via your trading chat or contact@altex.mn
NOTE: To learn more about Payment Out limit and fees, please refer to our Fees page.
Холбоо барих
- 7505 7775
- contact@altex.mn
- Сүхбаатар дүүрэг 1-р хороо, Жамъян Гүний гудамж-5, Хаан Даатгал компанийн байр